כל חדר ניתן לעצב בצורה שונה, לכל חלל קיים העיצוב שמתאים לו ולכם בדיוק. אפשרויות העיצוב הקיימות היום הן רבות ומגוונות, ומאפשרות להגשים כל חזון בנוגע לכל חדר. לכל אחד ישנן העדפות בנוגע לעיצוב החדרים השונים בבית, בין אם מדובר בחדר האמבטיה, חדר הילדים או חדר השינה. כל אחד מהחדרים בבית ניתן לעצב באופן שונה ומיוחד, אשר יבטא באופן מלא את אישיותכם וחזונכם. פעמים רבות אנו מרגישים "תקועים" בכל הנוגע לעיצוב החדרים בביתנו, קריאה של כמה מילים על עיצוב חדרים תמיד יכולה לעזור להחזיר את ההשראה.

פעמים רבות ישנו רעיון בנוגע לעיצוב החדר, אך ברגע שמתעורר קושי לממש אותו באופן מלא – הרעיון נתקע. זה לא חייב לקרות! גם אם החזון שלכם נראה לכם כרגע בלתי אפשרי, רוב הסיכויים שעם כמה טיפים תוכלו להגשים כל חלום עיצובי. הדרך הפשוטה ביותר להחזיר את המוזה היא קודם כול לבחור את הרהיטים. איזה ריהוט אתם רוצים בחדר? ריהוט מעץ או לחלופין ריהוט מודרני המשלב פלסטיק ואלומיניום לדוגמא, כל אחד מאלו יכול להפוך אפילו את החלל המשעמם ביותר להברקה בתחום העיצוב. חשוב להקשיב לצו הלב, אם אתם יותר מתחברים לעץ, אך נראה לכם שהטרנד כרגע הוא דווקא פלסטיק צבעוני, האזינו לאינטואיציה שלכם. החשיבות בהקשבה לאינטואיציה היא שבסופו של דבר – מדובר בבית שלכם, ולא בחלון ראווה של חנות לעיצוב פנים, ולכן חשוב שתתחברו לכל פריט ריהוט. מומלץ לשאוף לתקשורת בין פריטי הריהוט השונים, פעמים רבות אנו "נדלקים" על רהיטים, ושוכחים להתאים אותם לשאר הרהיטים שיש בבעלותנו. באופן כזה עלול להיווצר "בלגן" של סגנונות ועיצובים בחדר אחד. כדאי לשמור על קו אחיד ולהחליט מה סגנון החדר. עבור חדר השינה לדוגמא, מומלץ לבחור בעיצוב "רגוע" יותר. דמיינו את הסיטואציה הבאה – אתם מתעוררים בבוקר לצורות גיאומטריות צורמות וצבעוניות – עבור מרבית האנשים, מדובר בסיוט. עבור עיצוב טוב והרמוני לחדר השינה כדאי לבחור בצבעים עדינים יותר, ופחות צורמים. אם אתם אוהבים עץ, רהיטי עץ הם בחירה נהדרת לחדר השינה. ברהיטים המודרניים יותר כדאי גם לבחור בצבעים עדינים אשר מתקשרים עם צבעי הקירות ושאר צבעי החדר. פעמים רבות וילונות עדינים נותנים אמירה שונה ונעימה לחדר השינה. הסלון לעומת זאת, הוא המקום שלכם לבטא את עצמכם ואת חזון העיצוב שלכם לבית. אחת הדרכים הנהדרות לרהט את הסלון היא בעזרת חידוש רהיטים ישנים. תחום ה"רטרו" פופולרי מאוד בעיצוב כעת, ואם אתם מתחברים אליו, הרי זה משובח. חידוש רהיטים הוא זול ומהנה לא פחות מקניית רהיטים חדשים.
לסיכום, בסופו של יום, כל עיצוב חדרים מגיע מהבטן. הרגישו חופשיים להתמסר למה שאתם מרגישים בנוגע לעיצוב החלל שמולכם – כך תתקבל תוצאה משביעת רצון ומספקת.