עיצוב הבית, הלוא הוא הום סטיילינג, מהווה עבור רבים הזדמנות נהדרת להביע את עצמם ולשלב אמירה אישית בקירות הבית. העיצוב לא שמור רק למי שיש לו בית חדש, אלא גם לאלו אשר להם בית ישן והגיע הזמן לחדש אותו. עבור בית ישן ובית חדש, ישנן דרכי עיצוב שונות וכל אחת מציעה הזדמנות מסוג אחר. חידוש רהיטים ישנים, צביעת קירות, עיצוב מחדש – כל אלה ועוד רבים הם רק חלק ממיטב האפשרויות המוצעות על ידי עיצוב הבית.

אחת הדילמות הגדולות, בעיקר בדירה ישנה שכבר עוצבה על ידכם בעבר היא האם לרכוש רהיטים ופריטי עיצוב חדשים, או לחדש את הישנים. הכול תלוי בסגנון בו אתם מעוניינים. אם נמאס לכם מהרהיטים שלכם – כמעט ואין מנוס מלקנות חדשים המתאימים לעיצוב החדש. אבל אם הספה למשל נראית קצת משעממת, במקום לקנות ספה חדשה ניתן לחדש אותה במגוון דרכים. אחת הדרכים היצירתיות לשילוב ספה ישנה בעיצוב חדש היא ריפוד, ריפוד חדש נותן לספה מראה אחר לגמרי, והוא זול הרבה יותר מקניית ספה חדשה. תתפלאו גם לגלות כמה טריקים קטנים כאלה יכולים לשנות לגמרי את עיצוב החדר. אחד הטריקים הנהדרים הוא פשוט שינוי סדר הרהיטים בחדר, החלפת מיקום המיטה, הארון והשידה בחדר השינה יכולים ליצור אשליה כי מדובר בחדר חדש לחלוטין, למרות שבעצם לא עשיתם כלום. טריק נוסף טמון בצבע, כיום קיימות אפשרויות רבות לצביעה, שאינן כוללות רק צבע ומברשת, אלא גם מאפשרות גימור ואשליות שונות ומיוחדות. לרבים מאיתנו חדר שירותים לבן ומשעמם, תופתעו לגלות עד כמה תוספת של מעט צבע תהפוך את מראהו מקצה לקצה. אם לא מתחשק לכם לצבוע ניתן לרכוש מדבקות קיר במגוון של דוגמאות וצבעים. את המדבקות ניתן להדביק ולהסיר בקלות, והן אינן מסורבלות ולא דורשות שימוש בצבע ומברשת. מדבקת קיר המשקפת את הרעיון החדש שלכם לעיצוב יכולה להוות נקודת פתיחה נהדרת לשאר עיצוב הבית – לדוגמא עיצוב בהשפעה סינית. תוכלו לרכוש בקלות מדבקת קיר בדוגמת ענף עץ דובדבן פורח ומשם לקבל השראה לנרות עם דוגמת אותיות סיניות, מחצלות במבוק ועוד רעיונות נהדרים. כמובן שבמידה ויש לכם גינה, גם בה ניתן להשקיע מעט מהאנרגיה שלכם לעיצוב, ריהוט חדש לגינה יכול להיות רעיון מופלא ולרענן אפילו את הגינה המשעממת ביותר. בין אופציות העיצוב הנוספות לגינה קיימים גופי תאורה מיוחדים, פעמוני רוח ועוד.
נגיעת עיצוב מחדש או הום סטיילינג מא' ועד ת', שניהם דורשים מעט יצירתיות והרבה הקשבה לעצמי הפנימי. ביתכם הוא מבצרכם, וככזה הוא צריך להתאים בדיוק לאישיותכם, למצבי הרוח שלכם ולטעמכם האישי. זכרו שבעיצוב מחדש לא תמיד צריך לזרוק את הרהיטים הישנים, מעט יצירתיות וקצת אנרגיה יהפכו את השולחן הישן הזה ליצירת מופת.